Stavy objednávek
Při vyřizování Vašich objednávek operujeme s několika stavy objednávek. Zde pro Vás předkládáme celý přehled s jejich stručným popisem.
Stav všech Vašich objednávek uvidíte taktéž po přihlášení do e-shopu na Vašem zákaznickém účtu.
a) PŘIJATA – Vaše objednávka je od této chvíle evidována naším systémem. Jde o automaticky generovaný e-mail, po správně uskutečněné objednávce
b) VYŘIZUJE SE - s objednávkou již pracuje operátor. Nečeká se na platbu převodem, objednávka bude placena dobírkou a odeslána do 5-ti pracovních dnů (objednávka obsahuje produkty, u nichž je dodací lhůta 5 pracovních dnů)
c) VYŘIZUJE - DELŠÍ DODACÍ LHŮTA - s objednávkou již pracuje operátor. Nečeká se na platbu převodem, objednávka bude placena dobírkou a odeslána do 14-ti pracovních dnů (objednávka obsahuje produkty, u nichž je dodací lhůta 14 dnů)
d) ČEKÁ SE NA PLATBU – zvolili jste platbu objednávky převodem a všechny položky z objednávky jsou dostupné
e) ZAPLACENÁ – přijali jsme platbu za Vaši objednávku. Zboží bude odesláno dle dostupnosti jednotlivých produktů, nejdéle do 14 dnů.
f) ČÁSTEČNĚ VYŘÍZENA – u některých položek z objednávky si potřebujeme ověřit dostupnost skladových zásob u dodavatele. Tento stav může trvat 1 – 2 dny, poté se změní stav objednávky dle aktuální situace
g) PŘIPRAVENA K ODESLÁNÍ – objednávka je komplet zabalená a připravena na nejbližší svoz přepravní společností. Do objednávky již nelze přidávat další zboží.
h) VÝZVA K PLATBĚ – zasíláme jako upomínku po 7 dnech, kdy mělo dojít k řádné platbě za objednávku
i) OSOBNÍ ODBĚR – objednávka je připravena na odběrném místu k vyzvednutí po dobu 7-mi pracovních dnů
j) ODESLANÁ – u objednávek, které již byly zaplacené a právě předány do přepravy přepravní společností. Zásilku můžete očekávat již následující pracovní den. Tímto krokem je ukončen celý běh objednávky placené převodem.
k) ODESLANÁ – PLACENA DOBÍRKOU - u objednávek, které budou placeny dobírkou a právě předány do přepravy přepravní společností. Zásilku můžete očekávat již následující pracovní den
l) DOBÍRKA OK – informace pro prodejce, že částka za objednávku placena dobírkou již byla přijata. Tímto krokem je ukončen celý běh objednávky s dobírkou
m) OBJEDNÁVKA VYŘÍZENA – tento stav může nastat v několika případech, např. objednávka byla sloučena s jinou objednávkou, proběhl osobní odběr apod.
n) STORNOVANÁ OBJEDNÁVKA – i tento stav může někdy bohužel nastat. Je to storno objednávky buď ze strany kupujícího anebo prodejce – objednávka nebyla zaplacena nebo z důvodu nedostupnosti zásob.