Výrobci / značky

Často kladené otázky (FAQ)

Úvod Mohlo by Vás zajímat Často kladené otázky (FAQ)




Potřebuji poradit, mám dotaz, koho mám kontaktovat?

Pokud potřebujete s čímkoliv pomoci či se na něco zeptat, využijte prosím náš Kontaktní formulář uvedený níže nebo volejte na číslo +420 773 775 420.

 

 


Musím se před nákupem registrovat?

Pro nákup v e-shopu není nutné se předem registrovat. Pro úspěšné dokončení objednávky je však nutné zadat Vaše jméno, dodací a fakturační adresu, telefon a e-mailovou adresu pro další komunikaci s našimi operátory.



Co získám registrací na webu e-shopu?

Registraci v našem e-shopu doporučujeme. Máme propracovaný věrnostní systém, díky němuž sbíráte za každý nákup věrnostní body a šetříte peníze. Jako registrovaný uživatel máte možnost sledovat změny objednávek.



Kde zjistím, kolik jsem již nasbíral věrnostních bodů?

Po přihlášení Vaším uživatelským jménem a heslem zadaným při registraci se Vám zobrazí Moje menu a v něm počet nasbíraných bodů. Mj. můžete také měnit své údaje, heslo a naskytne se Vám přehled všech provedených objednávek.



Právě jsem si objednal, za jak dlouho moje objednávka dorazí?

Pokud jste zvolili zaslání na dobírku, tak pouze čekáte doma na kurýra, než Vám balík doručí.  Zboží, které máme skladem, expedujeme nejpozději do 48 hodin. Zboží, které není skladem, je expedováno v závislosti na dodací lhůtě uvedeného u každého výrobku (5 nebo 14 dnů). O odeslání Vaši objednávky Vás informujeme. Zpravidla jsou balíčky doručeny do 1-2 pracovních dnů od odeslání, může to však trvat déle.



Nepřišlo mi potvrzení objednávky

Pokud Vám nedojde potvrzení objednávky na Váš e-mail do 10-ti minut od odeslání objednávky, pak zkontrolujte, zda jste zadali správný e-mail, prohlédněte Vaši SPAM schránku a kapacitu Vaší e-mail schránky. Pokud toto nepomůže, potom nás kontaktujte.



Přišlo mi potvrzení o odeslání zboží, ale zboží nedorazilo

Zboží odesíláme ve stejný den jako informační e-mail s titulkem: "Vaše objednávka byla expedována". Objednávka by pak měla být doručena následující pracovní den. Pokud zboží nedorazí ani třetí pracovní den od obdržení e-mailu, pak si zkontrolujte poštovní schránku, zda tam není informace o tom, že Vám zboží skladují na poště nebo depu (zřejmě jste nebyli zastiženi), případně nás upozorněte a balíček společně dohledáme.



Jak dlouho je balíček na poště uložen, když nebudu zastižen na dodací adrese?

Balíčky jsou uloženy na poště 7 dní a máte možnost požádat o opakované doručení, po této době se zboží vrací zpět odesílateli. Pokud víte, že v určitém období si nebudete moci balíček vyzvednout, upozorněte nás a zboží Vám odešleme později. Popř. můžete objednávku stornovat a provést ji až v momentě, kdy budete k zastižení.



Odeslal jsem objednávku, ale rád bych si ještě objednal další zboží. Je to možné?

Pokud jste již jednu objednávku odeslal a přejete si Vaši objednávku doplnit, je nejlepší variantou vyplnit si novou objednávku, kde do Poznámky uvedete tuto informaci a doplníte číslo původní objednávky. V tomto případě budou obě objednávky spojeny do jedné a pošleme Vám jeden balíček s jedním poštovným.



Bydlím na Slovensku. Zašlete mi balík i na Slovensko?

Ano, zboží zasíláme běžně i na Slovensko. Více se dočtete zde.



Jakou mám záruku na zakoupené zboží?

Záruka na veškeré prodávané zboží je 24 měsíců od data prodeje.



Kde a jak mohu zboží reklamovat?

Zboží je možné reklamovat v záruční době zasláním na adresu uvedenou v záložce Kontakt. Postup při reklamaci zboží je uveden v Reklamačním řádu.



Jak poznám, že uvedená cena je např. za dva kusy kartonových krabic vč. vík?

Určujícím znakem je Množství v balení. Uvedená cena = jedno balení

 


 

 

V případě, že jste odpověď na svou otázku nenašli, pište nebo volejte. Rádi vám poradíme a vše vysvětlíme.


Kontaktní formulář

znaků do konce.
antiSpam [nový kód]
Mohlo by Vás zajímat

 

Copyright 2012 - 2018 © PRO POŘÁDEK - úložné prostory všeho druhu