Výrobci / značky
Akční nabídka
 Háček, poniklováno, 5 kusů FINTORP
79,- Kč (3,09 €) 99,- Kč
 Úložná krabice velká EKOLINIE RETRO
49,- Kč (1,92 €) 99,- Kč
 Obal na oblečení oranžový COLOR
79,- Kč (3,09 €) 129,- Kč
 Odpadkový koš na dotek GIGANTISK
699,- Kč (27,38 €) 899,- Kč
 Tyč, poniklováno, 57 cm FINTORP
79,- Kč (3,09 €) 179,- Kč

Dopravní podmínky

Úvod O nákupuDopravní podmínky

DOPRAVA

 

 

Vámi vybrané zboží Vám bude zasláno naší firmou prostřednictvím České pošty.

 

Pro Českou republiku:

 

Na výběr jsou dvě možnosti zaslání balíku:

 

Balík na poštu nebo balík do ruky

 

 

 

U nadrozměrných zásilek nad 30 kg bude účtováno poštovné EXTRA (poštovné za dva balíky).

 

Při nákupu nad 5.000 Kč doprava po celé ČR ZDARMA! U poštovného EXTRA bude nad tuto částku účtován jen jeden balík a druhý bude zdarma. Neplatí pro slovenské zákazníky.

 

 

Pro Slovenskou republiku:

 

Využíváme služeb společnosti Pošta bez hranic.

 

U nadrozměrných zásilek bude účtováno poštovné EXTRA (poštovné za dva balíky). 

 

 

Možnosti doručení balíku od České pošty:

 

Balík do ruky

 

Zvolte si adresu a přijede za Vámi, kam budete chtít. Den před vlastním doručováním Vám prostřednictvím SMS nebo e-mailu sdělíme, kdy za Vámi přijedeme.

 

Proč je Balík Do ruky tak výhodný?

  • doručíme Balík Do ruky rovnou do Vašich rukou s možností garantovaného času dodání nejpozději do 14 hodin následujícího pracovního dne
  • Česká pošta garantuje doručení následující den po podání pro všechny Balíky Do ruky podané do 15 hodin
  • v lokalitách s prodlouženou dobou doručování Vám balík doručí až do večerních hodin
  • Česká pošta Vám elektronicky oznámí převzetí balíku do přepravy
  • udaná cena resp.  pojištěná hodnota  balíku je až do výše 50 000 Kč v základní ceně služby
  • po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na ukládací poště a Vy jste informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailu a papírovou výzvou

 

Balík na poštu

 

Bude doručen přímo na jednu z více jak 2 700 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat.

 

Proč je Osobní odběr na poště tak výhodný?

 

  • sami si zvolíte jednu z více než 2700 pošt, kde si chcete Váš Balík Na poštu vyzvednout
  • Česká pošta garantuje přepravu a uložení balíku na zvolené poště následující den po podání pro všechny Balíky Na poštu podané do 15 hodin
  • balík si můžete  vyzvednout následující pracovní den již od 12. resp. 15. hodiny, podle informace obdržené v elektronickém avíze
  • Česká pošta Vám elektronicky oznámí příchod balíku již v den podání
  • udaná cena resp.  pojištěná hodnota  balíku je až do výše 50 000 Kč v základní ceně služby
  • Zde si ověřte, zda Vaše pošta podporuje OSOBNÍ ODBĚR zboží (balík na poštu)

    Po kliknutí na "OVĚŘIT POŠTU" zadejte pouze Vaše PSČ.

    Pokud Vaše pošta podporuje tento způsob, můžete zvolit v dopravě Česká pošta - OSOBNÍ ODBĚR NA POŠTĚ.

  • pro tento způsob dopravy nezasíláme na dobírku
  • při objednávce zboží nad 5 000 Kč s DPH nebude dopravné účtováno.

 I v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení balíku prostřednictvím internetu! Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit například ukládací poštu pro Váš Balík Na poštu nebo den doručení Vašeho Balíku Do ruky. Prostřednictvím interaktivního elektronického formuláře na stránkách České pošty si můžete v den podání (poté, co Vám přijde avízo) změnit dispozice pro svůj balík. Formulář Vám nabízí: volbu  dodání zásilky  dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště anebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.

 

 


OSOBNÍ ODBĚR zboží


Další možnost odběru zboží je osobní vyzvednutí v sídle společnosti, tj. v Ostravě - Staré Bělé, viz. záložka Kontakt. Tato možnost není nijak zpoplatněna, pouze vyžadujeme platbu převodem na účet. Po vychystání zboží jste vyzváni k odběru.





 

Podmínky dopravy

 

Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

 

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je doporučeno sepsat s dopravcem zápis o škodě a bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 773 775 420.

 

Skrytou vadu zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.

 

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů doporučujeme kupujícímu s poškozenou zásilkou nemanipulovat a zachovat obal a výplň, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.

 

Pro kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat stav zásilky dle výše uvedeného postupu, nejpozději do tří dnů od převzetí zboží. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.

Copyright 2012 - 2021 © PRO POŘÁDEK - úložné prostory všeho druhu